piątek, 22 stycznia 2010

Jak błysnąć na forum w Plemionach, czyli zabawny poradnik

Ta część Plemion jest dość infantylna... W niemal każdym na plemionowym forum jest dział "Tawerna", gdzie grający w Plemiona wpisują zabawne i mniej zabawne teksty. Obowiązkowo więc budujemy dom dla założyciela, niszczymy pragnienia, lub liczymy do miliona. Warto w tym dziale błysnąć, bo kto wie, może dzięki temu ktoś przyśle nam wsparcie... Poniej zamieszczam poradnik na wesoło do gry Plemiona (niestety niezrozumiały dla tych, co nigdy w nie nie grali). Autora niestety nie znam, bo chyba nikt się nie przejmuje prawami autorskimi na forach plemiennych...:



Jeśli niespodziewanie, mimo naszych wywiadowców i szpiegów w okolicznych plemionach, idzie na nas atak instrukcja przewiduje:
pkt. 1 - Działania dezinformacyjno-wywrotowe:- tabliczki przy drodze powbijać "Kwarantanna - Dżuma, Tyfus, Świąd Intymny", może się przestraszą i do domu wrócą,- na najwyższej wieży powiesić banner "Nie ma nas w domu, jesteśmy w waszej wiosce z waszymi żonami" może wróg zechce sprawdzić co robią ich białogłowy,- rozrzucić ulotki, że w sąsiedniej wiosce festyn jest i bimber za darmo rozlewają i że miss mokrej ciżemki wybierać będą,
pkt. 2 - Wojsko:- obudzić wartowników,- wojsko z ciupy i wytrzeźwiałki wypuścić,- trzeźwych wojów na murach poustawiać a pijanych na placu niech rwetes robią że niby nas dużo w środku,
pkt. 3 - Broń i wyposażenie:- miecze z lombardu wykupić,- piki z płotów zdemontować, w czasie wojny sztachety i tak nie potrzebne,- topory od rzeźnika poprzynosić,- nocniki poczyścić, w końcu dobry wojak nie powinien w brudnym hełmie walczyć,- wszystkie tarcze z dachów pozdejmować, na czas wojny nie ma oglądania sat-tv,- konie w lesie połapać i do Stajni wprowadzić,- wojakom odważnym dać czerwone koszule żeby krwi nie było widać,- wojakom strachliwym dać brązowe spodnie bo nie każdy na stres odporny i w strachu różne rzeczy przytrafić się mogą :),
pkt. 4 - Infrastruktura wojskowa i Obronna:- dziewczyny z Koszar wygonić, tylko delikatnie żeby im siniaków nie narobić,- mur obronny połatać, a co się nie da to reklamami zasłonić,- most zwodzony naprawić,
pkt. 5 - Infrastruktura surowcowo-przemysłowa:- mechaników z warsztatu do zimnej wody wrzucić żeby wytrzeźwieli,- rozpalić ogień w kuźni i wyciągnąć kowala z burdelu,- kupców z Rynku do pogłębiania fosy zagonić a jak się będą opierali to cały ich przemycony towar skonfiskować,- w Tartaku przerwać produkcję plażowych leżaków i katapulty montować,- w Cegielni cegły na załatanie dziur w murze wypalać a produkcję glinianych kogucików dla turystów przerwać,- strajk w Hucie przerwać a robotników do naprawiania zbroi zagonić,- bimbrownie w Zagrodzie zdemontować,- myszy ze Spichlerza wypędzić i na czas wojny bimber tam schować,
pkt. 6 - Turyści:- pościągać wszystkie girlandy i lampiony z Ratusza,- kasyno w Ratuszu zamknąć,- orkiestrę z Pałacu wygonić i w sali balowej szpital zorganizować,- wszystkich plażowiczów z fosy wygonić, a boiska do siatkówki plażowej zdemontować,- pozamykać wszystkie atrakcje dla turystów na Placu,- konie z karuzeli powyprzęgać,- zaprzestać wszystkich sportów ekstremalnych i katapulty na stanowiskach ustawić,- kule z kręgielni pozabierać i do katapult pozanosić,- tor wyścigowy wokół zamku zamknąć a wyścigowe tarany do środka wprowadzić,
pkt. 7 - Pozostałe czynności:- pomnik z nagimi dziewczynami z Piedestału ściągnąć i schować żeby go jakaś katapulta nie zniszczyła,- dziewczyny z Burdelu w schowku zamknąć bo jak najeźdźcy będą przystojniejsi to jeszcze gotowe z nimi pouciekać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz