piątek, 12 lutego 2010

Problemy z logowaniem w Desert Operations

Ostatnimi czasy mocno reklamuje się bardzo obiecująca gierka. Mianowicie Desert Operations, bo o niej mowa ma być odwzorowaniem nowoczesnego pola walki, które da nam do ręki naprawdę spory arsenał jednostek bojowych. Przynajmniej w tym obietnice znajdują odwzorowanie w rzeczywistości. Jednostek jest bowiem ponad 40 (no może kilka stworzonych na siłę) i daje to spore pole do popisu.


O samej grze powstaje osobna solucja-poradnik. Przed jego umieszczeniem warto jednak napisać o tym co nas czeka zanim rozpoczniemy prawdziwą rozgrywkę… Pierwszy szok spotka nas po kliknięciu w reklamę lub po prostu wejdziemy na stronę startową (dla niezorientowanych: http://pl.desert-operations.com/?recruiter=152c1 ) Wyglądem przypomina ona inną znaną grę – czyli sławne OGame.
 
Ekran DS. wygląda tak….
 
A strona startowa OGame tak…
Prawda że podobne? Można pomyśleć, że zatrudnili tego samego grafika:) O samej Ogame było w tym miejscu kilka wpisów (jeśli ich szukasz – skorzystaj z okienka wyszukiwania na pasku po prawej stronie).


Wracając do Desert Operation. Pierwszy szok przychodzi, gdy nie możemy się zarejestrować. Co byśmy nie wpisywali w panelu system uparcie odsyła nas do strony http://www.looki.pl/., twierdząc że mamy tam konto. Oczywiście nigdy tam nie byliśmy i żadnego konta nie mieliśmy – jednak jeśli chcemy pograć w Desert Operations to takowe musimy sobie założyć i kropka. O samej stronce Looki też przyjdzie wkrótce napisać zresztą kilka słów…

Gdy już się uporamy z rejestracją odpalamy grę… o ile oczywiście mamy szczęście i serwer nie jest przeciążony co się zdarza nagminnie. Akcja reklamowa robi swoje i chyba serwery Desert Operations nie były przygotowane na inwazję nowych graczy.


Zamiast więc rozpocząć budowę armii i ruszać do boju możemy zobaczyć następujący obrazek:
Niestety, ale nawet gdy uda nam się wejść do gry, również nie jest tak różowo. Czasem powstają takie Bugi i lagi, że grać się odechciewa. Czasami…

Same gra zapowiada się bardzo fajnie. Nowi gracze korzystają z ochrony zanim osiągną 20 tys. punktów. To istotne bo jak tylko przekroczysz tą granicę rzucą się na ciebie okoliczne sojusze by grabić gwałcić i plądrować. Możemy wynaleźć 44 jednostki bojowe, które będą siały śmierć i zniszczenie. Każda jednostka może walczyć z określonym typem wrogich, zaś do sprawdzenia kto może walczyć z kim, służy skomplikowana tabela krzyżowa (zaimplementowana w grze). Na początku trzeba wybudować określoną sekwencję budynków (kwatera główna – fabryka – domki - wieżowce). Dopiero po ich stworzeniu otrzymujemy dostęp do kolejnych. Budynki budujemy na mapie w miejscu gdzie znajdują się czerwone chorągiewki,.



Xblaster 468x60


Wbrew pozorom nie można postawić budynku gdzie się chce. To nie simy, tylko strategia sieciowa i informatycy z góry zaplanowali jak będzie wyglądało nasze miasto tudzież prowincja. Przez p[pierwsze tygodnie trzeba robić właśnie to – rozbudowywać wieżowce (fabryka, domki i wieżowce to źródło kasy) na kolejne poziomy i badać kolejne technologie bojowe i pilnować, by nie przekroczyć 20 tys. punktów. I patrzeć jak puchnie nam konto. Jak wydawać pieniądze… w Desert Operations to już zupełnie inna historia…

Ps. Tak na marginesie, to kto wymyślił ten tytuł? Pustyni lub pustkowi (ang. Desert) w tej grze jest jak na lekarstwo (są wyspy, ale to przecież zupełnie inne słowo)...

6 komentarzy:

  1. Gram w tą gierkę od pół roku i muszę przyznać,że polski serwer to dziadostwo...administracja wykorzystuje bugi w grze dla rozwoju kont swoich "kolesi" szary gracz jest za byle co banowany....fajnie się zapowiadało...szkoda...ciekawe kiedy administracją zajmie się prokurator,bo wbrew pozorom gierka nie jest do końca darmowa...ale to już inna historia...generalnie nie polecam.....

    OdpowiedzUsuń
  2. no tutaj sie zgadzam z kolega gra jest bardzo dobra ale administracja to jest jakies wielkie nieporozumienie a szkoda bo gra sie naprawde milo :)

    Polecam jedynie dla takich z mocnymi nerwami :) i dodam ze tak tylko z adminami nie wygrasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam
    Grałem w tą grę około 1 roku czasu, rozwijałem się, budowałem, walczyłem itd. Doszedłem do w miare sporek kasy, przesiadując dużo czasu na handlu, po około 6 miesięcy od rozpoczęcia gry dorobiłem się ponad 400 bilionów w banku. Miałem sporo budynków po kilka a niektórych nawet po kilkanaście tysięcy. Po około roku grania w tą grę moje konto miało troche ponad 15 milionów punktów i około 820 bilionów w banku + armia za jakieś 30 do 40 bilionów, większej po prostu nie dało by się utrzymać z odsetek od tej kasy co mam. Pewniej nocki, zaatakował mnie gość, który grał w tą grę – jego konto miało datę utworzenia ponad 10 miesięcy później od mojego – armią kosztującą jak liczyłem około 900 do 1200 bilionów, a jeszcze około godzinę wcześniej przebił się przez moje samoloty szpiegowskie, których miałem troche ponad 180 milionów. Wcześniej słyszałem o tym ale myślałem, że goscie zmyślają a jak się okazało w grze są dziury, które pozwalają „wtajemniczonym” graczom na osiągnięcie takich zawrotnych dochodów o jakich ja mogłem tylko pomarzyć. Od tego momentu zastanawiam się cały czas czy nie zaprzestać grać w to dziadostwo – szkoda czasu i nerwów. Próbowałem się dowiedzieć jak to możliwe że taki gość co gra od niedawna może mieć taką armie, okazało się, że gra ma Wielgachne dziury – Bugi. Bugi w tej grze owiane są zmowom milczenia, przez kilku znajomych próbowałem się co nieco o nich dowiedzieć ale dowiedziałem się tylko o takich, które już nie działały bo wielce szanowny suport polikwidował je jak zaczęli z nich korzystać inni gracze a nie tylko kolesie tych z suportu.
    Ogólnie gierka jest niezła, ale fakt że są osoby grające w tą grę i oszukujące psuje całą zabawę.
    Od jakiegoś czasu powstał na PL drugi front tzw. Zachodni i już dowiedziałem się, że są na nim gracze którzy przy ilości punktów na poziomie 300.000 posiadają w banku sumy dużo przekraczające kwoty 10 bilionów i większe. Moim skromnym zdaniem skoro są dziury to każdy powinien je znać i z nich korzystać, skoro suportowi nie chce ich się likwidować. Wtedy gra była by wyrównana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,
    ja i kilku kolegów gramy w tą grę od ponad roku i widzimy co się tu dzieje. Naszym zdaniem jest to przekręt a dosłownie mówiąc wyłudzenie pieniędzy za tzw diamenty. Otóż, są 2 możliwości:
    1. Admin serwera Polskiego daje swoim znajomkom diamenty i robią sobie żarty.
    2. Właściciel gry wie o wszystkim i dotuje kilku graczy aby wywoływali wojny.
    Wszystko po to żeby inni kupowali diamenty czyli dorabiali właścicieli gry i nie było by problemu ale robione jest to nieuczciwie.
    Posiadamy już dowody na wielki przekręt w grze i wysyłamy sprawę do Prokuratury niemieckiej oraz do służb skarbowych.
    Do tego Adm serwera jest coraz bardziej bezczelny, ostatnio bez ogłoszenia wyborów powołali sobie znajomych na moderatora czatu - niemożliwe ? właśnie takie na Desert Operations są praktyki więc dobrze się zastanówcie zanim kupicie chociaż 1 diament.

    OdpowiedzUsuń
  5. złodzieje i tyle!
    szukajcie innych gier, bo ta jest jednym wielkim przekrętem służącym się na dorabianiu na kasie graczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.petycjeonline.com/administracja_lookipl_gra_desert-operations_traktowanie_graczy

    pozdrawiam, gracz:)

    OdpowiedzUsuń